Kategorie: Wszystkie | marketing | social media | strony internetowe
RSS
czwartek, 10 marca 2011
5 sygnałów ostrzegawczych w Mediach Społecznościowych
Zwolennicy metody reklamy werbalnej często znajdują się na nieznanym terytorium. Większość programów prowadzonych cyfrowo, które są tworzone bądź wprowadzane na rynek po prostu nie mogłaby istnieć dwa lata temu. W niektórych przypadkach nie byłoby to możliwe nawet dwa miesiące temu.
wtorek, 01 lutego 2011
Ile powinienem wydać na marketing?
To jest prawdopodobnie jedno z najczęściej zadawanych pytań agencji reklamowych i konsultantów. Jeśli wyszukasz za pomocą google wyrażenie, istnieje prawie 17 milionów wyników. Czy to jest w stanie objąć umysł ludzki? Myślę, że jednym z powodów, dlaczego ludzie to rozważają jest brak magicznej odpowiedzi. Zanim przejdziemy do metod określania właściwej odpowiedzi, bądź bardzo przejrzysty na temat tych dwóch punktów: Dokładna kwota jest znaczenie mniejsza niż posiadana ilości. Innymi słowy, posiadanie i śledzenie budżetu marketingowego, nawet jeśli początkowa liczba jest wyłączona, jest znacznie ważniejsze niż uzyskanie dokładnej wielkości. Możesz mieć właściwy budżet i wydać go na coś niewłaściwego. Plan marketingowy powinien być zawsze związany ze strategicznym budżetem marketingowym.
poniedziałek, 31 stycznia 2011
Strzeż się bańki mediów społecznościowych
Całkiem niedawno Umair Haque umieścił na blogu o nazwie The Harvard Business Review artykuł zatytułowany „Bańka Mediów Społecznościowych”, wywołując spore zamierzanie. Mówiąc krótko, artykuł Umaira to traktat potępiający stan sieci społecznościowej. I choć zawsze głęboko podważaliśmy opinię Umaira, w tym wypadku nie zgadzamy się z wieloma jego argumentami. Zanim odpowiemy na artykuł Umaira, oto krótkie przedstawienie jego głównych argumentów (przeedytowane i streszczone): … Internet nie łączy nas tak bardzo, jak nam się wydaje. W dużej mierze kreuje on słabe, sztuczne stosunki, których nie zawaham się nazwać wątłymi relacjami … Te wątłe srelacje są jedynie iluzją prawdziwych stosunków międzyludzkich. … W najlepszym razie bazują na szczątkowych informacjach. … Jeśli rozważymy wartość nominalną mediów społecznościowych, okaże się, że ilość przyjacielskich relacji zwiększyła się kilkaset razy. Jednak czy towarzyszy temu wzmocnienie zaufania między ludźmi? Według mnie nie.
Architektura informacji, stron internetowych. Kompletny przewodnik dla początkujących.
Architekt informacji – czy to w ogóle zawód? Nad stronami pracują już przecież graficy, programiści, informatycy, copywriterzy i menedżerowie. Architektura informacji dotyka kompetencji ich wszystkich, przekraczając je w każdym przypadku. Obecny charakter biznesu w Sieci wymaga (i umożliwia) planowania zachowań konsumenckich w stopniu dotychczas niespotykanym; wraz z zapotrzebowaniem na wyjątkowe usługi, pojawili się wyjątkowi specjaliści. Architekci informacji udoskonalają to, co do tej powstawało głównie przy okazji (bądź przypadkiem).
| < Grudzień 2018 > |
Pn Wt Śr Cz Pt So N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31